PDFNyomtatásE-mail

Böngészés

Az áruházban rendelés feladása nélkül is tájékozódhat termékeinkről. Ebben az esetben adatainak megadása nem szükséges. A bejelentkezés és regisztráció nélkül történő böngészés közben is kiválaszthat termékeket, amelyek egy átmeneti tárolóba kerülnek. Regisztráció után e termékeket azonnal meg is rendelheti.

Keresési lehetőségek

A KERESÉS funkcióval a vásárlást, illetve a kiválasztást szeretnénk megkönnyíteni, mivel egy szót, vagy szótöredéket megadva lehet keresni a termékek azonosítójában, megnevezésében és a termékleírásban.

Vásárlási feltételek

Érvényes rendelést Ön csak regisztráció után, szállítási és számlázási adatainak megadásával adhat fel. Ez alól kivételt jelent az előfizetés vásárlása, ahol a megrendelő űrlap kitöltése és elküldése elegendő.
A szerződés a regisztrációval, illetve az ÁSZF valamint jelen vásárlási és szállítási feltételek elfogadásával jön létre.
Az oldalon feltüntetett árak az ÁFA-t tartalmazzák. A pontos áfa-tartalom a visszaigazoláson és a fizetést követően kiállított számlán a Számviteli Törvény összetett szabályozása miatt kis mértékben eltérhet. Mindez a végösszeget azonban nem befolyásolja.

A vásárlás menete

Amennyiben már regisztrált vásárlónk, úgy célszerű először bejelentkeznie, így megrendeléskor nem kell újra megadnia adatait.
Ha sikerült kiválasztania a megrendelendő terméket, akkor a "kosárba"- ikonra kattintva tudja elindítani a megrendelés folyamatát. Az oldal tetején lévő csíkban a "kosár"-ra kattintva tudja megtekinteni a kosár tartalmát, illetve megkezdeni a megrendelést. A kosár megtekintésekor tud egy-egy terméket eltávolítani a kosarából, ha esetleg időközben meggondolta magát. A honlap ezután végigkalauzolja Önt a vásárlás folyamatán.

Megrendelés módosítása, törlése

A megrendelés jóváhagyása után elektronikusan a megrendelés már nem módosítható, törölhető. A megrendelés visszavonását az ügyfélszolgálaton teheti meg.

 Szállítási feltételek

Szállítási címként bármilyen magyarországi cím megadható. A szállítási cím eltérhet a számlázási címtől. Szállítási címként azt a címet érdemes megjelölni, ahol a vevő nagy valószínűséggel tartózkodik a szállítás várható időpontjában. A rendeléskor megadott szállítási címet utólag nem lehet módosítani!
Személyes átvétel alatt azt értjük, hogy Ön ügyfélszolgálatunkon veszi át a megrendelt termékeket!
Szállítási határidő: A megrendeléseket készpénzes(utánvétes), valamint a bankkártyás fizetés esetén a megrendelés beérkezését követő 2 munkanapon belül, míg átutalásos fizetés esetén az átutalás beérkezését követő 2 munkanapon belül adjuk postára. Kérjük vegye figyelembe a kézbesítés időtartamát is megrendelésekor, amely akár több napot is igénybe vehet. A Szállító hibájából származó késésért nem áll módunkban felelősséget vállalni!
Cégünk a csomagot minden esetben lezárt és sértetlen csomagolásban adja át a szállító cégnek. Amennyiben a címzett a csomagoláson sérülés nyomait tapasztalja, úgy köteles tételes áruátvételt végezni a szállító cég képviselőjével! Hiány, vagy sérülés esetén az átvételről két tanúval igazolt jegyzőkönyvet kell készíteni! Amennyiben a jegyzőkönyv nem készül el, és nem értesíti ügyfélszolgálatunkat haladéktalanul, úgy nem áll módunkban az ügyben eljárni!
Meg nem érkezett küldemények reklamációját a szállítást követő 3 hónapig tudjuk elfogadni.
Ezután sajnos nem áll módunkban, mivel a posta sem tudja kivizsgálni a küldemények sorsát.

Előfizetés vásárlása esetén lehetőség van külföldi szállítási címet is megadni. Külföldi előfizetés esetén kizárólag bankkártyás fizetésre van lehetőség!
Az előfizetés részleteiről többet olvashat itt.

Szállítási díj

A szállítási díjat az e-mailben küldött megrendelés visszaigazolás tartalmazza, az Ön által kiválasztott szállítási forma alapján. A szállítás díja a megrendelés értéktől és a fizetés módjától függően változhat. A szállítási díj kizárólag magyarországi kézbesítési címre vonatkozik! Külföldi szállítás esetén kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!  

0-2499 Ft: 590 Ft
2500-4999 Ft: 990 Ft
5000-9999 Ft: 790 Ft
10 000 Ft felett: ingyenes

Amennyiben készpénzben szeretne fizetni, így utánvéttel postázzuk a csomagot, melynek díja:
1575 Ft

Fizetés

Készpénzes: A fizetendő összeget a Vevő kézbesítéskor készpénzben (utánvét), vagy a személyes átvétel során ügyfélszolgálatunkon készpénzes számla ellenében fizeti meg.
Átutalás: A fizetendő összeget Vevő a visszaigazolásban szereplő bankszámlaszámra a megrendelést követően banki átutalással fizeti meg.
 Bankkártya:

otpbank_logoWebáruházunk részére az OTP Bank Nyrt. biztosítja a kártyaelfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártyaelfogadó rendszere által. Bankkártyás fizetéskor Önt átirányítjuk az OTP Bank fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a webáruház oldalán.

Az internetes áruház az Ön kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.

Kérjük, készítse elő kártyáját! A bankkártyával történő fizetéshez az alábbi adatokra lesz szüksége:

  • Kártyaszám (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13-19 jegyű szám.)
  • Lejárati dátum (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám.)
  • Érvényesítési kód (A kártya hátlapján az aláírási panelen található számsor utolsó három jegye {CVV2, vagy CVC2}. Amennyiben az Ön kártyáján nem szerepel ilyen kód, a fizető oldalon található, erre vonatkozó mezőt legyen szíves üresen hagyni!)

Áruházunkban az alábbi kártyatípusokkal fizethet:virtumatrica

  • MasterCard (dombornyomott)
  • Visa (dombornyomott)
  • American Express (dombornyomott)
  • Electron (nem dombornyomott) Ezen kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg, hogy lehetővé teszi-e a kártya internetes használatát. Amennyiben az Ön Electron kártyáját kibocsátó bank engedélyezte az interneten való kártyahasználatot, Ön természetesen fizethet kártyájával internetes áruházunkban. Pontos információért kérjük, forduljon a kártyáját kibocsátó bankhoz! Az OTP Bank által kibocsátott kártyák természetesen elfogadhatók.
  • Maestro Az OTP Bank internetes fizetőfelületén bármely bank által kibocsátott Maestro kártya elfogadható. Az elfogadás feltétele, hogy az Ön kártyáját kibocsátó bank is támogassa a Maestro kártyák e-commerce tranzakciókra történő felhasználhatóságát. Kérjük, konzultáljon a bankjával!

Az internetes kártyaelfogadás biztonságának további növelése érdekében az OTP Bank bevezette a Verified by Visa/MasterCard Secure Code (VbV/MSC) szolgáltatást. A szolgáltatás lényege, hogy a kártyabirtokos részére a fizetésre használt kártyát kibocsátó bank megad valamilyen plusz azonosítási lehetőséget, amely a tranzakció során ellenőrzésre kerül, és egyértelműen azonosítja a kártyát használó személyt. Amennyiben az Ön kártyáját kibocsátó banknál nem elérhető a VbV/MSC szolgáltatás, vagy Ön azt nem igényelte, a fizetési folyamat nem változik.

A webáruház átirányítja Önt az OTP oldalára, ahol megadja kártyájának adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód), és megtörténik a vásárolt áruk/szolgáltatások ellenértékének kiegyenlítése. Amennyiben az Ön bankja rendelkezik a VbV/MSC szolgáltatással, és Ön ezt igénybe veszi, a fizetési tranzakció folyamata megváltozik.

Kártyája adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód) továbbra is OTP Bank fizetőfelületén kell megadnia. Ezt követően azonban a Bank automatikusan átirányítja Önt a kártyáját kibocsátó bank megfelelő oldalára, ahol végre kell hajtania az azonosítási eljárást. A sikeres azonosítást követően a fizetési tranzakció folytatódik, Ön értesítést kap a tranzakció sikerességéről, és visszairányításra kerül a webáruházi felületre. Amennyiben az azonosítást nem tudja végrehajtani, a tranzakció sikertelenül zárul.

Felvilágosítás, panaszkezelés, garancia, reklamáció

Meg nem érkezett küldemények reklamációját a szállítást követő 3 hónapig tudjuk elfogadni.
Ezután sajnos nem áll módunkban, mivel a posta sem tudja kivizsgálni a küldemények sorsát.

Reklamációja esetén kérjük, keresse ügyfélszolgálatunkat!

Köszönjük érdeklődését és megrendelését!