Böngészés
Az áruházban rendelés feladása nélkül is tájékozódhat termékeinkről. Ebben az esetben adatainak megadása nem szükséges. A bejelentkezés és regisztráció nélkül történő böngészés közben is kiválaszthat termékeket, amelyek egy átmeneti tárolóba kerülnek. Regisztráció után e termékeket azonnal meg is rendelheti.
Keresési lehetőségek
A KERESÉS funkcióval a vásárlást, illetve a kiválasztást szeretnénk megkönnyíteni, mivel egy szót, vagy szótöredéket megadva lehet keresni a termékek azonosítójában, megnevezésében és a termékleírásban.
Vásárlási feltételek
Érvényes rendelést Ön csak regisztráció után, szállítási és számlázási adatainak megadásával adhat fel. Ez alól kivételt jelent az előfizetés vásárlása, ahol a megrendelő űrlap kitöltése és elküldése elegendő.
A szerződés a regisztrációval, illetve az ÁSZF valamint jelen vásárlási és szállítási feltételek elfogadásával jön létre.
Az oldalon feltüntetett árak az ÁFA-t tartalmazzák. A pontos áfa-tartalom a visszaigazoláson és a fizetést követően kiállított számlán a Számviteli Törvény összetett szabályozása miatt kis mértékben eltérhet. Mindez a végösszeget azonban nem befolyásolja.
A vásárlás menete
Amennyiben már regisztrált vásárlónk, úgy célszerű először bejelentkeznie, így megrendeléskor nem kell újra megadnia adatait.
Ha sikerült kiválasztania a megrendelendő terméket, akkor a "kosárba"- ikonra kattintva tudja elindítani a megrendelés folyamatát. Az oldal tetején lévő csíkban a "kosár"-ra kattintva tudja megtekinteni a kosár tartalmát, illetve megkezdeni a megrendelést. A kosár megtekintésekor tud egy-egy terméket eltávolítani a kosarából, ha esetleg időközben meggondolta magát. A honlap ezután végigkalauzolja Önt a vásárlás folyamatán.
Megrendelés módosítása, törlése
A megrendelés jóváhagyása után elektronikusan a megrendelés már nem módosítható, törölhető. A megrendelés visszavonását az ügyfélszolgálaton teheti meg.
Szállítási feltételek
Szállítási címként bármilyen magyarországi cím megadható. A szállítási cím eltérhet a számlázási címtől. Szállítási címként azt a címet érdemes megjelölni, ahol a vevő nagy valószínűséggel tartózkodik a szállítás várható időpontjában. A rendeléskor megadott szállítási címet utólag nem lehet módosítani!
Személyes átvétel ügyfélszolgálatunkon: a koronavírus járványra való tekintettel személyes ügyfélszolgálatunk bizonytalan ideig szünetel.
Szállítási határidő: webshopunk a jelen járványhelyzetben is működik, azonban munkatársaink védelmében átmenetileg ritkább a kiadói postázás. A megrendeléseket bankkártyás fizetés esetén a megrendelés beérkezését követő 5 munkanapon belül, míg átutalásos fizetés esetén az átutalás beérkezését követő 5 munkanapon belül adjuk postára. Kérjük vegye figyelembe a kézbesítés időtartamát is megrendelésekor, amely akár több napot is igénybe vehet. A Szállító hibájából származó késésért nem áll módunkban felelősséget vállalni! Köszönjük türelmét és megértését!
Cégünk a csomagot minden esetben lezárt és sértetlen csomagolásban adja át a szállító cégnek. Amennyiben a címzett a csomagoláson sérülés nyomait tapasztalja, úgy köteles tételes áruátvételt végezni a szállító cég képviselőjével! Hiány, vagy sérülés esetén az átvételről két tanúval igazolt jegyzőkönyvet kell készíteni! Amennyiben a jegyzőkönyv nem készül el, és nem értesíti ügyfélszolgálatunkat haladéktalanul, úgy nem áll módunkban az ügyben eljárni!
Meg nem érkezett küldemények reklamációját a szállítást követő 3 hónapig tudjuk elfogadni.
Ezután sajnos nem áll módunkban, mivel a posta sem tudja kivizsgálni a küldemények sorsát.
Előfizetés vásárlása esetén lehetőség van külföldi szállítási címet is megadni. Külföldi előfizetés esetén kizárólag bankkártyás fizetésre van lehetőség!
Az előfizetés részleteiről többet olvashat itt.
Szállítási díj
A szállítási díjat az e-mailben küldött megrendelés visszaigazolás tartalmazza, az Ön által kiválasztott szállítási forma alapján. A szállítás díja a megrendelt termékek tömegétől és a fizetés módjától függően változhat.
A szállítási díj kizárólag magyarországi kézbesítési címre vonatkozik! Külföldi szállítás esetén kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!
- 0-0,5 kg: 430 Ft
- 0,5-1 kg: 860 Ft
- 1-2 kg: 1630 Ft
- 2-5 kg: 1850 Ft
- 5-10 kg: 1960 Ft
Az előfizetési díjak magukban foglalják a szállítási költséget!
Fizetés
Átutalás: A fizetendő összeget Vevő a visszaigazolásban szereplő bankszámlaszámra a megrendelést követően banki átutalással fizeti meg.
Bankkártya:
Webáruházunk részére az OTP Mobil Kft. biztosítja a kártyaelfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártyaelfogadó rendszere által. Bankkártyás fizetéskor Önt átirányítjuk az SimplePay fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a webáruház oldalán.
Az internetes áruház az Ön kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.
Bankkártyás fizetés esetén az alábbi Adattovábbítási Nyilatkozatot el kell fogadnia a megrendelés során:
Adattovábbítási nyilatkozat
Tudomásul veszem, hogy a Heiling Média Kft. (1142 Budapest, Erzsébet királyné útja 125.) adatkezelő által az ebolt.afoldgomb.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére.
Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi:
- Számlázási Cégnév/Név
- számlázási cím (ország, megye, irányítószám, város, utca, házszám),
- email cím.
Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: https://simplepay.hu/vasarlo-aff/
Felvilágosítás, panaszkezelés, garancia, reklamáció
Meg nem érkezett küldemények reklamációját a szállítástt (előfizetés esetén a megjelenést) követő 3 hónapig tudjuk elfogadni.
Ezután sajnos nem áll módunkban, mivel a posta sem tudja kivizsgálni a küldemények sorsát.
Reklamációja esetén kérjük, keresse ügyfélszolgálatunkat!
Köszönjük érdeklődését és megrendelését!